كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی
نوشته شده توسط : درسی

كنش پژوهي با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انساني مديران با دبيران در محيط‌هاي آموزشي و تاثير آن بر كاركرد دبيران

دانلود کنش پژوهی نشان دادن ارزش و

اهميت روابط انساني مديران با دبيران در محيط‌هاي آموزشي و تاثير آن بر كاركرد دبيران 

فرمت فایل word و قابل ویرایش  

تعداد صفحات 65 قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی

مقدمه:

 كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی

مهم‌ترين استراتژي هر سازمان و يا هر جامعه منابع انساني است.  جوامعي در بلند مدت قرین موفقيت خواهند شد كه بتوانند منابع انساني خود را بطور صحيح پرورش دهند. نيروي انساني در سازمانهاي اجتماعي مهمترين منبع سازماني به شمار مي‌رود. مديريت و رهبري از اركان سازمان و جامعه است. مديريت آموزشي در بين ساير انواع مديريت‌ها از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. مي‌تواند در دو حد غايي بسيار اثربخش و بسيار غيراثر بخش مطرح شود. به احتمال بسيار فراوان، هيچ رفتار متقابل انساني نمي‌تواند كاملاً موفقيت‌آميز يا كاملاً شكست خورده  و ناكام باشد.

مي‌تواند بهتر شود و در مقابل،احتمال بدتر شدن آن نيز مي‌رود. به عبارت ديگر مفهوم نسبيت در رفتارهاي انساني و بالمآل در ارتباطات ميان اشخاص كاملاً حكم فرماست.در كل مي‌توان گفت، اثر بخشي ارتباطات ميان فردي شامل دو بُعد است اول بعد عمل[1] گرايانه كه در اينجا اثربخشي ارتباطات متوجه دستاورد و موفقيت رسيدن به اهداف و خواسته‌هاي ارتباط گيرنده يا فرستنده پيام است.بُعد دوم خشنودي شخص[2] است كه در اين مورد اثربخشي كنش ارتباطي به لذت و شخصي كه از آن براي دست اندركاران ارتباط حاصل مي‌شود مرتبط مي‌شود.

كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی

فایل سل فایل

 

دانلود





:: برچسب‌ها: كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی,دانلود كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی,دانلود رایگانكنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی,دانلود فایل كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی,فایل كنش پژوهی با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انسانی مديران با دبيران در محيط‌های آموزشی,كنش پژوهي با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انساني مديران با دبيران در محيط‌هاي آموزشي و تاثير آن بر كاركرد دبيران,دانلود كنش پژوهي با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انساني مديران با دبيران در محيط‌هاي آموزشي و تاثير آن بر كاركرد دبيران,دانلود رایگان كنش پژوهي با موضوع نشان دادن ارزش و اهميت روابط انساني مديران با دبيران در محيط‌هاي آموزشي و تاثير آن بر كاركرد دبيران, ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: